Διαβάστε σήμερα..

"

Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

Κυρία μου ο γιος μου εχει αυτισμό, δεν είναι κακομαθημένος!


- Μωρέ δώστο μου εμένα μια βδομάδα και θα δεις ..αυτισμός ξεαυτισμός, σούζα θα κάθεται....τα δικά μου παιδιά τα έχω στρατιωτάκια...
------------------
Εχθες ειχαμε παει στο σουπερμαρκετ με τον Κωνσταντινο ..δεν ηταν η μερα του ,γιατι κακα τα ψεμματα μπορει ο Κωστης τις πιο πολλες μερες το ταξιδι μας να ειναι συναρπαστικο (ετσι το βλεπω εγω τουλαχιστον) αλλα υπαρχουν και μερες που ειναι δυσκολες π...ου υπαρχουν ξεσπασματα ,γκρινια ,αδιαθεσια ,για λογους μη εμφανης σε εμενα και μη εκφρασιμους για τον Κωστη .Τελος παντων εχθες ειχαμε παει σουπερμαρκετ ,λιγο η μουσικη λιγο ο κοσμος,λιγο οι ηχοι δεν αργησε να χαλασει η διαθεση του παιδιου ,αρχισε να κλαιει να καλυπτει τα αυτια του και να προσπαθει να σκαρφαλωσει εξω απ το καροτσι για να αρχισει να τρεχει ,πηρα τα απολυτως απαραιτητα και πηγα στο ταμειο ,πισω μου μια γυναικα -δεν ειχαμε μεγαλη διαφορα ηλικιας- αρχιζει να ενοχλειτε απ την συμπεριφορα του παιδιου και σηκωνοντας το δαχτυλο της απευθυνθηκε προς τον Κωστη και ακολουθησε η εξης στιχομυθια


-''Εισαι πολυ κακο παιδι το ξερεις?''--Κωστης γουρλωσε τα ματια και κοκκαλωσε
-Κυρια μου χιλια συγνωμη για την ενοχληση ο γιος μου εχει καποιο θεματακι ,δεν θα αργησω θα μου χτυπησει η ταμιας τα πραγματα και θα ηρεμησει τον ενοχλουν οι ηχοι και η πολυκοσμια ,καντε λιγακι υπομονη.

Προφανως δεν την ικανοποιησε η απαντηση μου και γυρνωντας σε μια αλλη κυρια διπλα της λεει:
''Κακομαθαινουμε τα παιδια μας και το βαφτιζουμε ''θεματακι''..Αν ηταν το δικο μου παιδι...θα σου λεγα εγω ....''

- Κυρια μου ο γιος μου εχει αυτισμο δεν ειναι κακομαθημενος --ΠΑΝΤΑ ΕΞΗΓΩ--
-''Μωρε δωστο μου εμενα μια βδομαδα και θα δεις ..αυτισμος ξεαυτισμος σουζα θα καθεται....τα δικα μου παιδια τα εχω στρατιωτακια ..''
-Να σας ζησουν ..της απαντω,
και παιρνω το παιδι και τα πραγματα μου και φευγω ,το παιδι εχει φρικαρει γιατι αυτισμο εχει δεν ειναι ουτε κουφο ουτε χαζο..και αρχιζει να με ρωταει συνεχομενα και εντονα
''i am a bad boy mommy? are u ok? ...

Ειμαι καλα αγορι μου μην ανυσυχεις και δεν εισαι κακο παιδι
Πηγή : Αθηνά Χιώτη από fb
Recommended Post Slide Out For Blogger