Διαβάστε σήμερα..

"

Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Αφρική σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....




της Αγγελικής Δασούλα *
Αφρική σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.....για όλα αυτά που μου έμαθες χωρίς λόγια, με     εικόνες, χρώματα, βλέματα, χαμόγελα.
          Την προσφορά, την απλότητα, την ζεστασιά της φιλοξενίας στο σπίτι του π. Γεωργίου. Ο ρόλος του προστατευτικού πατέρα για πολλά παιδιά, για πολλούς ανθρώπους, η διακριτική του παρουσία, ταπεινός εργάτης του θείου λόγου με τη ζωή του. Πατέρα σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

          Η εικόνα ενός παιδιού χωρίς παπούτσια, με ένα ρούχο θαρρώ σχισμένο, αλήθεια  ποιός το πρόσεξε περισσότερο από το τεράστιο χαμόγελό σου; Δεν έχεις τίποτα μόνο  την χαρά της ζωής. Το ένοιωσα. Μικρό ξυπολιτάκι σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
          Φορντ Πόρταλ. Ένα σχολείο με περισσότερα από εννιακόσια παιδιά τα περισσότερα χωρίς γονείς. Ένοιωσα όλα μέσα μου να τεμαχίζονται σε ενιακόσια μικρά κομμάτια. Δεν θέλω να σκέφτομαι πως δεν υπάρχει μια αγκαλιά, ένα χάδι γι΄ αυτά τα παιδιά. Πονάω, δεν μπορείς να είσαι χαρούμενος με την τακτοποιημένη ζωή σου και να μην έχεις έγνοια, μια προσευχή γι αυτές τις παιδικές ψυχές. Θεέ μου σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ γι αυτό που μου επέτρεψες να ζήσω.
          Περιοχή Ρουμπάρε. Επίσκεψη σε δύο σχολεία. Η πρώτη σκέψη, δεν έχει παρακάτω από αυτό που βλέπω. Δύσκολές συνθήκες. Το δεύτερο σχολείο επιβεβαίωση πως έχει και πιο κάτω ακόμα. Η εικόνα γλυκαίνει από την ιστορία του δασκάλου που το  έφτιαξε. Ένα νέο παιδί είκοσι χρονών που έχασε τον πατέρα του ενώ ο ίδιος ήταν μαθητής ακόμα. Έτσι μετέτρεψε τον πόνο σε προσφορά. Από το τίποτα έκανε κάτι γι αυτά τα παιδιά. Δάσκαλε σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
                   Οι πρώτες βαπτήσεις σε έναν τόπο που η πιο κοντινή ορθόδοξη εκκλησία είναι επτακόσια χιλιόμετρα μακριά. Η πρώτη εκκλησία, αυτοσχέδια, ανάμεσα στην τροπική αφρικάνικη βλάστηση, από τις ομορφότερες στα μάτια μου. Οι γαλάζιες τέντες για την οριοθέτηση του χώρου, το ευαγγέλιο μετην μεγαλοπρεπή παρουσία του, η ελληνική σημαία εκεί στην άκρη να ανεμίζει ανάμεσα στις μπανανιές, πλημύρισαν την υπαρξή  μου ορθοδοξία και Ελλάδα.          Ο π. Αριστοτέλης απέκτησε το πρώτο του ποίμνοιο, εννέα άνθρωποι έγιναν χριστιανοί. Οι πρώτοι χριστιανοί, από τις πιο συγκλονιστικές στιγμές η βάπτιση του πατέρα, η αναγένησή του από το παιδί που γέννησε. Θεέ μου σε EΥΧΑΡΙΣΤΩ που δυναμώνεις  συνεχώς την πίστη μου. Ποιός μπορεί να σε αμφησβητήσει για την παρουσία σου σε κάθε γωνιά αυτού του πλανήτη;
          Έκτη ιεραποστολή της Ι.Μ.Παναγίας Χρυσοπηγής.  Θεέ μου σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  που επέτρεψες για άλλη μια χρονιά αυτή την διακονία.  Αφρική σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
 * Η Αγγελική Δασούλα είναι γεωπόνος και βοήθησε για τέταρτη χρονιά στην αποστολή της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής στην Ουγκάντα.Την ευχαριστούμε "από καρδιάς" πολύ.Ο Θεός να την ευλογεί
Recommended Post Slide Out For Blogger