Διαβάστε σήμερα..

"

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος, όλα γίνονται για κάποιο λόγο !!

«Ευχαριστώ που είστε δίπλα μου, αυτές τις ώρες έχω ανάγκη τη συμπαράσταση όλων. Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος, όλα γίνονται για κάποιο λόγο !!Τι είπε ο τραγικός πατέρας για το τροχαίο

Κάτι παραπάνω από συγκλονιστική ήταν η περιγραφή που κατάφερε να κάνει ο τραγικός Υπάτιος Πατμάνογλου, πατέρας και σύζυγος των δύο εκ των τεσσάρων θυμάτων του φοβερού δυστυχήματος στο πάρκινγκ της Εθνικής οδού.
Με μεγαλοψυχία ο τραγικός άνδρας, βγήκε στην τηλεοπτική εκπομπή του STAR “Ζήνα” ζήτησε από τη μία να αναπαυθούν οι τέσσερις αδικοχαμένες ψυχές, αλλά και να σταματήσει ο θόρυβος για το βασικό υπαίτιο τον οδηγό της πόρσε, καθώς όπως είπε χάθηκε ένα νέο παιδί!

«Ευχαριστώ που είστε δίπλα μου, αυτές τις ώρες έχω ανάγκη τη συμπαράσταση όλων. Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος, όλα γίνονται για κάποιο λόγο, δεν περίμενα ποτέ ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο σε μένα. Μακάρι τώρα η οικογένειά μου να είναι στον παράδεισο και να με βλέπουν από κει πάνω όπως θα θελαν δυνατό. Και γω να τους τιμώ με τη στάση μου».
Είχε επίσης το κουράγιο να ευχαριστήσει όλους όσοι βοήθησαν εκείνες τις τραγικές στιγμές που τις περιέγραψε συγκλονιστικά.
Recommended Post Slide Out For Blogger