Την Κυριακή 19 Νοεμβρίου μην ξεχάσετε τη συνάντησή μας.
Οι νέοι χορεύουν παραδοσιακούς χορούς και είναι για καλό.Αντί εισητηρίου λίγα τρόφιμα.Σας ευχαριστούμε και σας περιμένουμε

Εκκλησιαστικές επικαιρότητες

Η εθελοντική ομάδα "από καρδιάς" σας προσκαλεί την Κυριακή 19 Νοεμβρίου στις 10.15π.μ. και μετά τη Θεία Λειτουργία, στο Πν...ευματικό κέντρο της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής στο Πολυδένδρι Αττικής ,σε μία μουσική παράσταση με χορούς από τη Θράκη έως την Κρήτη και από το Ιόνιο έως το Αιγαίο .Νέοι άνθρωποι με αγάπη και ελπίδα θα χορέψουν παραδοσιακούς χορούς με σκοπό τη συγκέντρωση τροφίμων για οικογένειες με προβλήματα επιβίωσης και εργασίας .Τα τρόφιμα θα συγκεντρώνονται στην είσοδο της εκδηλώσεως .Σας περιμένουμε....

Μία μεγάλη Θεομητορική εορτή.Ένας σταθμός στο εκκλησιαστικό έτος.Η σελίδα των "εκδόσεων Χρυσοπηγή" ετοίμασε και θα σας παρουσιάσει την Τρίτη 21 Νοεμβρίου ,ένα αφιέρωμα στην εορτή των Εισοδίων της Θεοτόκου .Μικρή δέηση στη Μητέρα του Θεού και των ανθρώπων .

Τη Δευτέρα 20 Νοεμβρίου στις 7.30μ.μ. και στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων "ενορία εν δράσει".στο πνευματικό κέντρο του Ιερού Ναού Ευαγγελιστρίας Πειραιώς, ο Ηλίας Λιαμής, συγγραφέας – Μουσικολόγος και Δρ. Θεολογίας,θα συζητήσει με τον π. Εφραίμ Παναούση για τη διακονία και δραστηριότητα της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής στις φυλακές του Αυλώνα και του Ελεώνα

Για μία ακόμη χρονιά η ομάδα "από καρδιάς" στηρίζει το ιεραποστολικό και φιλανθρωπικό έργο της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής και οργανώνει ένα ακόμη χριστουγεννιάτικο παζάρι με χίλια καλά!!

Τα προηγούμενα χρόνια σκοπός μας ήταν η δημιουργία ενός δημοτικού σχολείου στο Λουγκουζί της Ουγκάντας το οποίο θα λειτουργήσει το Φεβρουάριο.
Φέτος σκοπός μας είναι η λειτουργία και οργάνωση του Γυμνασίου και του Ορφανοτροφείου κοντά στο Δημοτικό σχολείο.
Για το σκοπό αυτό οργανώνουμε ένα ακόμα Χριστουγεννιάτικο παζάρι.
Την Κυριακή λοιπόν 10 Δεκεμβρίου στην αίθουσα « Μανώλη Αναγνωστάκη» στο Δημαρχείο Πεύκης στην οδό Χρυσοστόμου Σμύρνης & Ρήγα Φεραίου, από τις 11.00 π.μ. έως αργά το απόγευμα σας περιμένουμε ,για όμορφες Χριστουγεννιάτικες αγορές με χίλια καλά αλλά και γνωριμία με την Ιεραποστολή στην Ουγκάντα.Αυτά τα Χριστούγεννα ας κανουμε δώρο από την καρδιά μας !!
Σας περιμένουμε όλους.

.


10 Δεκεμβρίου !! το Χριστουγενιάτικο παζάρι μας

10 Δεκεμβρίου !! το Χριστουγενιάτικο παζάρι μας
Μάθετε περισσότερα.κάντε κλικ στην εικόνα

Διαβάστε σήμερα..

"

Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου 2014

Σου άνοιξε η όρεξη; Να πώς θα την περιορίσεις

 

Κάποιες φορές μπορεί να εξακολουθείτε να πεινάτε, ακόμα και μετά από ένα πολύ μεγάλο γεύμα. Αυτό μπορεί να σας οδηγήσει σε αυξημένη πρόσληψη τροφής, άρα αυξημένη πρόσληψη θερμίδων με αποτέλεσμα την περαιτέρω αύξηση βάρους. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι;...

• Καταναλώστε τα 3 κύρια γεύματα την ημέρα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) χωρίς να παραλείπετε τα δύο ενδιάμεσα (δεκατιανό και απογευματινό).

• Μην ξεχνάτε την λήψη του πρωινού γεύματος. Αν παραλείψετε το πρωινό, θα πεινάτε περισσότερο κατά την διάρκεια της ημέρας και είναι πολύ πιθανό να φάτε περισσότερο από το κανονικό.
Πηγή τρομακτικό

• Φάτε στο τραπέζι ήρεμοι και απολαύστε το φαγητό σας. Αποφύγετε να τρώτε όρθιοι ή να τσιμπολογήσετε κάτι βιαστικά μπροστά από το ψυγείο.

• Προσπαθήστε να τρώτε αργά γιατί έτσι ο οργανισμός έχει το χρονικό περιθώριο να καταγράψει το μήνυμα του κορεσμού. Αυτό σας βοηθά να τρώτε λιγότερο στα γεύματα. Πως θα το πετύχετε;

1. Να βάζετε στο στόμα σας μικρές ποσότητες κάθε φορά
2. Να μασάτε για αρκετή ώρα κάθε τροφή
3. Να αφήνετε το πιρούνι στο πιάτο κάθε φορά που βάζετε στο στόμα την μπουκιά

• Εάν νιώσετε ότι πεινάτε μην διστάσετε να καταναλώσετε φρούτα και λαχανικά γιατί δίνουν την αίσθηση του κορεσμού (χορταίνουν) και έχουν λιγότερες θερμίδες σε σχέση με άλλα τρόφιμα. Πιείτε ένα ποτήρι νερό ή άλλα υγρά που δεν περιέχουν ζάχαρη (χυμοί, ημίπαχο γάλα, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, τσάι, ρόφημα κρόκου κοζάνης). Τα υγρά γεμίζουν το στομάχι και δημιουργούν την αίσθηση ότι έχετε φάει.

•Να θυμάστε πάντα: Λαιμαργία δεν σημαίνει ότι πεινάω!!!!!!!!

• Εντάξτε την άσκηση στην καθημερινή σας ζωή. Αν δεν μπορείτε να γραφτείτε σε κάποιο γυμναστήριο ξεκινήστε με κάποια απλά εύκολα πράγματα όπως:
1. Δοκιμάστε να περπατήσετε μέχρι τα μαγαζιά
2. Παρκάρετε το αυτοκίνητο σας στη πιο μακρινή θέση από τον προορισμό σας και περπατήστε.
3. Αποφύγετε να πάρετε το ασανσέρ και ανεβείτε με τις σκάλες.

• Όταν αθλείστε θα αισθάνεστε περισσότερη ευεξία, θα μπορείτε να αντιμετωπίσετε καλύτερα τις καταστάσεις που σας προκαλούν άγχος και θα βελτιώσετε την ποιότητα της ζωής σας γενικότερα.

• Αν κάποια φορά παραστρατήσετε και υποκύψετε στον πειρασμό να φάτε κάτι παχυντικό μην απογοητευτείτε και νιώσετε τύψεις!! Ξυπνήστε την επόμενη μέρα και συνεχίστε το πρόγραμμά σας από εκεί που το σταματήσατε
Recommended Post Slide Out For Blogger