Αν οι πολλοί επιμένουν να ξυπνήσεις .. εσύ μη σταματάς να ονειρεύεσαι..
Στην καρδιά της Αφρικής,στην Ουγκάντα,για έκτη χρονιά, μερικά όνειρα γίνονται πράξη.
Κάθε καλοκαίρι η Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής διοργανώνει αποστολή στην Αφρικανική χώρα της Ουγκάντας.Για έκτη συνεχή προσπαθούμε για δύο μήνες από τον Ιούλιο έως τον Αύγουστο ,να βοηθήσουμε όπως και όσο μπορούμε στον ιεραποστολικό και φιλανθρωπικό Αμπελώνα της χώρας.Στη λατρεία ,στην κατήχηση ,στις βαπτίσεις ,στα Ιατρεία,στην κατασκήνωση,στις Ιεραποστολικές εξορμήσεις.
Γιατί η ιεραποστολή είναι σημαντική όσο το νερό!
Mε τη δική σας βοήθεια ,η προσπάθειά μας συνεχίζεται
Εθνική τράπεζα : 656/201115-86
IBAΝ : 3301106560000065620111586
στο όνομα του ιερέως της αποστολής μας
George Nyombi
Ευχαριστούμε " από καρδιάς " πολύ.Ο Θεός να σας ευλογεί.

Εκκλησιαστικές επικαιρότητες

Εκκλησιαστικές επικαιρότητες
.

Η αποστολή μας στην Ουγκάντα συνεχίζεται !!

Από το μπλοκ των εκδόσεων Χρυσοπηγή θα έχετε συνεχή ενημέρωση για την πορεία και εξέλιξη και της φετεινής μας αποστολής( της έκτης στη σειρά) της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής στην Ουγκάντα.Με την προσευχή σας είστε εδώ!!

Διαβάστε σήμερα..

"

Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου 2014

Σου άνοιξε η όρεξη; Να πώς θα την περιορίσεις

 

Κάποιες φορές μπορεί να εξακολουθείτε να πεινάτε, ακόμα και μετά από ένα πολύ μεγάλο γεύμα. Αυτό μπορεί να σας οδηγήσει σε αυξημένη πρόσληψη τροφής, άρα αυξημένη πρόσληψη θερμίδων με αποτέλεσμα την περαιτέρω αύξηση βάρους. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι;...

• Καταναλώστε τα 3 κύρια γεύματα την ημέρα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) χωρίς να παραλείπετε τα δύο ενδιάμεσα (δεκατιανό και απογευματινό).

• Μην ξεχνάτε την λήψη του πρωινού γεύματος. Αν παραλείψετε το πρωινό, θα πεινάτε περισσότερο κατά την διάρκεια της ημέρας και είναι πολύ πιθανό να φάτε περισσότερο από το κανονικό.
Πηγή τρομακτικό

• Φάτε στο τραπέζι ήρεμοι και απολαύστε το φαγητό σας. Αποφύγετε να τρώτε όρθιοι ή να τσιμπολογήσετε κάτι βιαστικά μπροστά από το ψυγείο.

• Προσπαθήστε να τρώτε αργά γιατί έτσι ο οργανισμός έχει το χρονικό περιθώριο να καταγράψει το μήνυμα του κορεσμού. Αυτό σας βοηθά να τρώτε λιγότερο στα γεύματα. Πως θα το πετύχετε;

1. Να βάζετε στο στόμα σας μικρές ποσότητες κάθε φορά
2. Να μασάτε για αρκετή ώρα κάθε τροφή
3. Να αφήνετε το πιρούνι στο πιάτο κάθε φορά που βάζετε στο στόμα την μπουκιά

• Εάν νιώσετε ότι πεινάτε μην διστάσετε να καταναλώσετε φρούτα και λαχανικά γιατί δίνουν την αίσθηση του κορεσμού (χορταίνουν) και έχουν λιγότερες θερμίδες σε σχέση με άλλα τρόφιμα. Πιείτε ένα ποτήρι νερό ή άλλα υγρά που δεν περιέχουν ζάχαρη (χυμοί, ημίπαχο γάλα, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, τσάι, ρόφημα κρόκου κοζάνης). Τα υγρά γεμίζουν το στομάχι και δημιουργούν την αίσθηση ότι έχετε φάει.

•Να θυμάστε πάντα: Λαιμαργία δεν σημαίνει ότι πεινάω!!!!!!!!

• Εντάξτε την άσκηση στην καθημερινή σας ζωή. Αν δεν μπορείτε να γραφτείτε σε κάποιο γυμναστήριο ξεκινήστε με κάποια απλά εύκολα πράγματα όπως:
1. Δοκιμάστε να περπατήσετε μέχρι τα μαγαζιά
2. Παρκάρετε το αυτοκίνητο σας στη πιο μακρινή θέση από τον προορισμό σας και περπατήστε.
3. Αποφύγετε να πάρετε το ασανσέρ και ανεβείτε με τις σκάλες.

• Όταν αθλείστε θα αισθάνεστε περισσότερη ευεξία, θα μπορείτε να αντιμετωπίσετε καλύτερα τις καταστάσεις που σας προκαλούν άγχος και θα βελτιώσετε την ποιότητα της ζωής σας γενικότερα.

• Αν κάποια φορά παραστρατήσετε και υποκύψετε στον πειρασμό να φάτε κάτι παχυντικό μην απογοητευτείτε και νιώσετε τύψεις!! Ξυπνήστε την επόμενη μέρα και συνεχίστε το πρόγραμμά σας από εκεί που το σταματήσατε
Recommended Post Slide Out For Blogger