Εκκλησιαστικές επικαιρότητες

Εκκλησιαστικές επικαιρότητες
Τριήμερο Πεντηκοστής στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής.

Σάββατο 3 Ιουνίου 7.00π.μ.-9.15π.μ. (Ψυχοσάββατο)Ακολουθία του Όρθρου και Θεία Λειτουργία .Αμέσως μετά την ακολουθία θα ψάλουμε Τρισάγιο για τους κεκοιμημένους και θα διαβαστούν τα κόλυβα.

Κυριακή 4 Ιουνίου (Της Πεντηκοστής ) 6.30π.μ.-11.00π.μ.Ακολουθία του μεσονυκτικού , του Όρθρου και Θεία Λειτουργία.Αμέσως μετά θα τελέσουμε τον εσπερινό της Γονυκλισίας.

Δευτέρα 5 Ιουνίου 7.00π.μ.-9.15π.μ. (Αγίου Πνεύματος )Ακολουθία του Όρθρου και Θεία Λειτουργία .

6.00μ.μ.Θα ξεκινήσουμε με τα αυτοκίνητά μας από την Ιερά Μονή για το εορτάζον παρεκκλήσιο της Αγίας Τριάδος Αφιδνών όπου θα τελέσουμε την ακολουθία του εσπερινού.

Διαβάστε σήμερα..

"

Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014

Τα οκτώ γλυκά που δεν παχαίνουν!

 

Τα γλυκά, για τους περισσότερους, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Άλλωστε, το γλυκό το έχει ανάγκη και ο οργανισμός μας...


Τα πιο διαιτητικά και υγιεινά γλυκά, τα οποία συστήνουν και οι διαιτολόγοι, όχι μόνο για τις λίγες θερμίδες που έχουν, αλλά και για την διατροφική τους αξία, είναι τα εξής:

- Μους με κακάο: 25 θερμίδες η μερίδα
- Γλυκό του κουταλιού σταφύλι: 50 θερμίδες
- Κομπόστα κεράσι: 75 θερμίδες η μερίδα
- Παγωτό γιαούρτι με φράουλες: 100 θερμίδες η μερίδα
Πηγή Τρομακτικό
- Ζελέ ανανά: 170 θερμίδες η μερίδα
- Ρυζόγαλο: 210 θερμίδες η μερίδα
- Τάρτα μήλου: 210 θερμίδες η μικρή τάρτα
- Παστέλι: 250 θερμίδες μέτριο

Για όσους θέλουν κάτι ακόμα πιο γλυκό, μπορούν να δημιουργήσουν μόνοι τους γλυκά, με ισορροπημένο διατροφικό προφίλ. Το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να αντικαταστήσουν τη ζάχαρη με τη στέβια.
Recommended Post Slide Out For Blogger