Διαβάστε σήμερα..

"

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Παράπονο

footsteps_in_the_sandΗ παρακάτω πολυταξιδεμένη ιστορία έφτασε ως εδώ:
 Περπατούσα λέει στην ακρογυαλιά παρέα με το Θεό.
Πολλές στιγμές από τη ζωή μου προβάλλονταν σαν ταινία πάνω στον ουρανό.
Σε κάθε σκηνή παρατήρησα ίχνη πάνω στην άμμο.
Μερικές φορές ήταν δύο ζευγάρια ίχνη, άλλες φορές μόνο ένα.
Αυτό με ενόχλησε γιατί είδα οτι στις δύσκολες στιγμές της ζωής μου, ήταν μόνο ένα ζευγάρι από ίχνη.
Τότε θυμωμένα γύρισα στο Θεό και του είπα:
“Μου υπσχέθηκες πως αν σε ακολουθούσα, θα ήσουν μαζί μου πάντα.
Στις καλές και κακές στιγμές μου.
Γιατί όμως όποτε σε χρειαζόμουν πολύ, όταν υπέφερα από αγωνία, μοναξιά, φόβο δεν ήσουν κοντά μου;”
Εκείνος απάντησε:
“Τις στιγμές που περνούσες δύσκολα  και έβλεπες ένα ζευγάρι ίχνη στην άμμο ήταν τότε που σε κουβαλούσα στην αγκαλιά μου, παιδί μου!”
Πηγή: dkaravasilis.gr 
Recommended Post Slide Out For Blogger