Διαβάστε σήμερα..

"

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Χρόνια πολλά Ελίζα!!


Χρόνια πολλά Ελίζα!!

Ελίζα μου,
Ξημερώματα Τριτης πριν ακριβώς απο ενα χρόνο, ο Θεός μου έστειλε το καλύτερο δωρο που θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ…. Εσένα, ψυχή μου!
Ένα χρόνο τώρα ζω σε μια αλλη διάσταση μαζί σου! Κάθομαι πολύ συχνά και σκέφτομαι οτι τελικά εσυ μέσα σε αυτό το χρόνο μου έχεις δώσει περισσότερα απο οτι εγώ…. Με έκανες καλύτερο άνθρωπο… Έπαψα να νοιάζομαι για ασήμαντα πράγματα… να θυμώνω με άλλα… Να αγχώνομαι… έχεις το χάρισμα να με κάνεις να ξεχνάω τα πάντα όταν είμαι μαζί σου….
Πηγή:Είμαι μαμά
 
Θα ήθελα τόσο πολύ να σε βάλω σε μια φουσκίτσα και ποτέ κανένας να μη σε πειράξει..! ποτέ κανείς να μη σε πληγώσει…. Αλλα ξέρω οτι αυτο δεν γίνεται… Πρέπει και εσυ να κάνεις τα λάθη σου,να “ματώσεις” τα γόνατα σου και να κάνεις και εσυ τις επιλογές σου… Εγώ το μόνο που μπορώ και θα μπορώ να κάνω μέχρι να κλείσω τα μάτια μου θα είναι να σου προσφέρω πάντα απλόχερα την αγάπη μου και την αγκαλιά μου…..
Σε ευχαριστώ, κόρη μου που μου έμαθες τι θα πει αγάπη χωρις ανταλλάγματα και όρους… που μου έμαθες τι θα πει “μαμά”, που μου έδειξες ποοοοσο πολύ με αγάπησε η δική μου μαμά… Ο άνθρωπος δεν χρειάζεται πολλά για να ειναι ευτυχισμένος… και αυτό ειναι τόσο αλήθεια! Πριν να έρθεις στη ζωή μου δεν μπορούσα να καταλάβω πως γίνεται… τώρα ξέρω…. κάθε φορά που σε κοιτάζω αυτο ακριβώς σκέφτομαι….
Να ζήσεις ψυχή μου!!!!
Να είσαι πάντα ευτυχισμένη!!!
Να ζήσεις μια γεμάτη ζωή!!!
Να είσαι πάντα υγιής!!!!
Να είσαι πάντα γελαστή όπως τώρα!!!
Να είσαι πάντα τυχερή!!!!
Και μεγαλώνοντας σου εύχομαι ολόψυχα οτι μου ευχήθηκε και η δική μου μαμά πριν απο πολλααα χρόνια:
Να μεγαλώσεις αγάπη μου (αλλά οχι πολύ σύντομα, ε;;) και να κάνεις και εσύ μια κόρη τόσο υπέροχη όσο εσύ!!!!!
Σ’ αγαπάμε, Μαφινάκι μου!!!!
Ελιζάκι μας
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ!!!!!!
Η μαμά σου και ο μπαμπάς σου!!!
Recommended Post Slide Out For Blogger