Μεγάλη Εβομάδα και Άγιο Πάσχα 2024 στη Χρυσοπηγή

Μάθετε περισσότερα .Κάντε κλικ στην εικόνα

Διαβάστε σήμερα..

"

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Μεγάλο Μετέωρο και Άνω Ξενιά .Προσκυνηματική εκδρομή (Β μέρος )

Η διαδρομή μας συνεχίζεται.Τώρα λίγο δυσκολεύουν τα πράγματα.Ανάβαση στο Μεγάλο Μετέωρο.Οι λιγότερο υπομονετικοί μετρούσαν τα σκαλιά.!!Μα οι νεώτεροι άνθρωποι αντιμετωπίζουν έτσι κι αλλιώς διαφορετικά τα πράγματα.Εδώ στο Πλατύ λίθο ανέβηκε ο Κτήτορας της Μονής Όσιος Αθανάσιος και έχτισε το Μοναστήρι.Τα πάντα επιβλητικά!Επισκεφθήκαμε το Καθολικό της μονής με τις υπέροχες αγιογραφίες,Και μετά το υπέροχο Μουσείο με το ταξίδι σε στιγμές της Ελληνικής ιστορίας,την υπέροχη τράπεζα με τις όμορφες προσωπογρφίες ηρώων της πατρίδας μας.Το Μεγάλο Μετέωρο διδάσκει ιστορία!! Και μετά οι καθιερωμένες φωτογραφίες στο μπαλκόνι της Μονής που κυττούσε το χάος από έναν ξένο φωτογράφο (όσοι ταξίδεψαν γνωρίζουν)  Και πήραμε το δρόμο του γυρισμού.Πίσω μας η πέτρινη πολιτεία μας χαιρετούσε .Την κρατούσαμε τώρα φυλαχτό στην καρδιά μας.
Δείτε φωτογραφίες
Αυτή τη φορά ο προορισμός μας η Ιερά Μονή της Άνω Ξενιάς στον Αλμυρό Βόλου.Πολύς δρόμος μα και τοπίο μαγευτικό.Καταπράσινος τόπος.Και η νύχτα να πέφτει.Και επειδή η εκδρομή έχει πάντα την περιπέτειά της,φτάσαμε σε μέρος που το πούλμαν δεν μπορούσε να περάσει από το νερό μικρού ρυακιού.Κατεβήκαμε και ανεβήκαμε ,σκαρφαλώνοντας από το πέρινο γεφύρι.!!Και πάλι οι νέοι το αντιμετώπισαν καλύτερα!!Γέλια.Παπούτσια βρεγμένα!!Και μία πτώση στο νερό!Αυτά είναι το αλατοπίπερο της εκδρομής.Επιτέλους η Άνω Ξενιά..Ο Ηγούμενος π.Νεκτάριος με χαμόγελο πλατύ μας καλωσόρισε με το Χριστός ανέστη και μας έδειξε τους ξενώνες για ξεκούραση.Σε λίγο  η βραδυνή τράπεζα με τα πιο νόστιμα μακαρόνια του κόσμου,και απόδειπνο κατανυκτικό στο Καθολικό της Μονής.Μοναστήρι παλαιό με της θαυματουργή εικόνα της Παναγίας ,ταλαιπωρημένο από τους Σαυροφόρους και τους Ιταλούς .Μα όρθιο.Όσα έργα έχουν κόπο και αγάπη ακόμα και αν ταλαιπωρηθούν μένουν πάντα,μας είπε ο ηγούμενος Και μετά συνάντηση στο αρχοναταρίκι με τον παππούλη που μας μίλησε  για την ιστορία της Μονής .Και  ύστερα συζήτηση για τη ζωή ,για τα προβλήματα,για τις σχέσεις των ανθρώπων ,για την οικογένεια.Χαιρετηθήκαμε και γυρίσαμε στον ξενώνα.Το πρωί στις 6.30π.μ. θα ξεκινούσε το Μεσονυκτικό.
Αυτά όμως στην επόμενη ανάρτησή μας.
Το Μεγάλο Μετώρο και ο Πύργος με το δίχτυ
Ανάβαση!!
Πίσω μας χάος!! Και το χαμόγελο,χομόγελο
Στο Μουσείο του Μεγάλου Μετεώρου

Ο Άγιος Γρηγόριος ο Ε'
το παλάιό κελλάρι
Φωτογραφία στο μπαλκόνι
Το θρυλικό ρυάκι
Το παλαιό γεφύρι
Η Άνω Ξενιά.(φωτογραφίες από τον περίβολο)