Διαβάστε σήμερα..

"

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Ένα ευλογημένο προσκυνηματικό διήμερο στην Πάτμο ολοκληρώθηκε!!

Με μεγάλη χαρά ολοκληρώσαμε τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου το  προσκυνηματικό μας διήμερο στο Ιερό Νησί της Αποκαλύψεως. Η ομάδα των προσκυνητών από την Ιερά μονή Παναγίας Χρυσοπηγής έφτασε στην Πάτμο το Σάββατο 8 Οκτωβρίου τα ξημερώματα έχοντας κάνει ένα ήρεμο και άνετο ταξίδι.

Ο προϊστάμενος του Σπηλαίου της Αποκαλύψεως π. Ισίδωρος ξεναγεί τους προσκυνητές (8-10-2011)

Η εκδρομή μας ξεκίνησε με την επίσκεψη στο Σπήλαιο της Αποκαλύψεως όπου μας ξενάγησε ο προϊστάμενος του προσκυνήματος π. Ισίδωρος. Ήδη η μέρα έδειχνε τις διαθέσεις της: ψύχρα και συννεφιά. Στη συνέχεια βρεθήκαμε στην πρωτεύουσα όπου περιηγήθηκα στα σοκάκια της και προσκυνήσαμε στην Μεγάλη Μονή του Θεολόγου, στην Παναγία τη Διασώζουσα και στη Ζωοδόχο Πηγή.

Ευτυχώς που η συννεφιά μας έκανε ευχάριστο τον περίπατο στη Χώρα. Πριν αναχωρήσουμε για το γεύμα μας, όλοι μαζί βγάλαμε μία φωτογραφία με φόντο τη Σκάλα και το συννεφιασμένο ουρανό.
Η καθιερωμένη αναμνηστική φωτογραφία με φόντο τη Σκάλα (8-10-2011)

Μετά το γεύμα ακολούθησε ανάπαυση και το απόγευμα περπατήσαμε μέχρι το βαπτιστήριο του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου στο λιμάνι, όπου στο μικρό παρεκκλήσι τελέσαμε την παράκληση του Αγίου.
Παράκληση του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου (8-10-2011)

Η σημερινή μέρα Κυριακή μας έφερε καταιγίδα, αστραπές και απίστευτη βροχόπτωση. Ξεκινήσαμε από νωρίς το πρωί για το μοναστήρι του Ευαγγελισμού, όπου μέχρι να εισέλθουμε στην εκκλησία βραχήκαμε όλοι πολύ. Μετά τη Θεία Λειτουργία κεραστήκαμε και οι αδελφές μας ξενάγησαν λεπτομερώς στο μοναστήρι.
Η Μονή του Θεολόγου με συννεφιά (πριν λίγο στην Πάτμο, 9-10-2011)

Ακολούθησε μία βόλτα στο νησί που το είδαμε σε πολλά σημεία πλημυρισμένο από την πρωινή έντονη καταιγίδα, ενώ ανά διαστήματα έπεφτε και ψιλή βροχή. Μετά το μεσημεριανό ξεκουραστήκαμε και το βράδυ πήραμε το πλοίο για το γυρισμό.Ταξίδι -ανεφοδιασμός .Ευχαριστούμε τον Λυκούργο Μαρκούδη για την οργάνωση της ευλογημένης εκδρομής .

Ο π. Συμεών μας ξεναγεί στο Καθολικό της Μονής του Θεολόγου (8-10-2011)