Διαβάστε σήμερα..

"

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Αδελφέ μου που πονάς

Αδελφέ μου που πονάς δεν μπορούμε εμείς οι άνθρωποι να εξιχνιάσουμε και να ερμηνεύσουμε πλήρως το σχέδιο του Θεού.Όμως ό,τι επιτρέπι ο Θεός το επιτρέπει από αγάπη.
Όλα θα περάσουν αδελφέ.Όπως θα περάσει και η ζωή μας.Μα θα μου πεις.''Τα γνωρίζω αυτά που λες ,μα εγώ τώρα εδώ ζω,το παρόν αισθάνομαι,τώρα δοκιμάζω τα αγκάθια,τώρα δοκιμάζω τον πόνο,τώρα υποφέρω.Δεν μου αρέσει ο πόνος .Με κουράζει η θλίψη.Θέλω χαρά και ευτυχία στη ζωή.
Έχεις δίκιο αδελφέ.Τα καταλαβαίνω αυτά που λες.Μα,να γνωρίζεις ότι δυστυχώς η πορεία της ζωής δεν είναι πάντοτε όπως τη θέλουμε.Γι αυτό ο Κύριος μας δίδαξε ο Κύριος να ζητάμε από τον Θεό στο Πάτερ ημών"μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν/(Ματθ.στ,13)Να παρακαλούμε πάντα το Θεό να μην μας δίδει πόνους και δοκιμασίες στη ζωή.Όταν όμως η αγαθότης Του για λόγους που Εκείνος ξέρει επιτρέπει τον πόνο και τις δοκιμασίες,τότε πρέπει να οπλιζόμαστε με δύναμη και με θάρρος ,να μην αποκάμουμε να μην χάνουμε την υπομονή μας.(Απόσπασμα από το νέο βιβλίο του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου πρώην Πειραιώς κ.Καλλινίκου "Για σένα που πονάς")
Recommended Post Slide Out For Blogger